då var man här igen?

2010-02-11
20:00:44

blandande känslor fram och tillbaka. Vet inte längre om jag kommer fortsätta blogg, de är så mycket runt omkring hela tiden. snart flyttar vi då måste vi ju packa och rensa ut gammalt skit, sen är de jobb och sen thailand om 3 veckor. Fast en sak vet jag... JAG KOMMER ATT BLOGGA I THAILAND. Så då kan du följa mig i 4 veckors tid :D
bra va??

Sen så kan jag ju berätta att jag inte längre får spela handboll denhär säsongen, jag har nämligen fått svar på vad de är för fel på min handled.. Jag har fått en kraftig muskelinflamation :/ så måste ha handledskydd 24/7 och får absolut inte anstränga mig på ca 2 månader, ska dock till ortopeden i täby den 2 mars så de ska bli skönt, troligtvis få cortisonspruta i musklerna? aja nog de. Nu ska jag försöka gö nått åt mitt liv :P såå seee ya


Kommentarer ﴾2﴿
Postat av: Therese

Jag hörde om handleden idag när jag var o kolla er match, jävla tråk! Hade sett fram emot att se dig lira jö! Hoppas det löser sig och att du snart är på planen igen! Ha en trevlig semester föressten! .. bara liiiite avis;D


Adress: http://tisskisset.blogg.se/      Kommenterat den: 2010-02-13 - 19:32:44
Postat av: pärra

Hmm... Thailand säger du! :)

Sjukt kul! Näe... jag ska nog allt kolla in resa jag med!! :)

     Kommenterat den: 2010-02-21 - 15:27:08
« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?